wtorek, 13 grudnia 2011

Święta i zima na WestieGliteruje.blogspot.com!

Pamiętacie może notkę Halloweenową?! Tak? To dobrze ;) Niebawem pojawi się notka zimowo-świąteczna a w niej mnóstwo dodatków! Jednak dam ją troszkę wcześniej niż notkę na Halloween, abyście mięli czas na np. wstawienie dodatków na profil. Na Halloween zrobiłam mały błąd bo dałam za późno notkę i np. fanicony mogliście sobie ustawić tylko na pare dni a nawet tylko na 1 dzień :( Więc za około 2-3 dni pojawi się taka notka. Nad dodatkami już pracuję, a w związku z tym, że jestem chora to mam więcej czasu na to :)

Oto plan dodatków (spis co będzie):
- duże avatary z motywem zimowym
- fanicony 
- banery
- napisy Winter w śnieżce
- napisy Merry Christmas
- i co mi jeszcze do głowy przyjdzie :)

Ps. pamiętajcie o konkursie zimowym!! Tu link do posta: KLIK

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz