środa, 7 grudnia 2011

Instrukcja - jak zrobić różne efekty na fotce w Gimpie? cz.1

Hej :D Nie mam pomysłu na notke i tak sobie pomyślałam; hmm... może zrobię instrukcje? I tak wyszło ;P Dziś zrobię efekt na fotce ( bardzo ładny ) i wam pokażę jak to zrobić.

To nasza fotka podstawowa ( można wybrać inną - to tylko przykład )


a) Rozmazana fotka
1. Najeżdżamy na Filrty -- > Artystyczne --> Farba Olejna


2. Wyświetli nam się okienko i możemy ustawić 'Rozmiar maski' czyli jak mocno będzie rozmazana ta fotka ( u mnie pasuje np. 6 ) 

PS. musicie mieć odhaczone Podgląd ( by sprawdzić jak to wygląda ) i Intensywny algorytm.

2. Klikamy OK - tak nam się zatwierdzi wszystko.
Można kombinować z tymi rozmazaniami itd. ale to już samemu - ja dałam taki prosty przykład i klasyczny a wy możecie 'zaszaleć' xd

A to efekt końcowy:

Ps. sory że tak mało ale dziś właśnie robiłam BANER ŚWIĄTECZNY NA BLOGA :D Jeszcze nie dokończyłam ale za kilka dni już się pojawi więc oczekujcie ;P

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz