piątek, 4 maja 2012

Dziękuję za 10 tys. odwiedzin bloga + propozycja; czy dawać blendy na bloga? :)

Bardzo dziękuję za ponad 10 000 odwiedzin bloga :D Jestem szczęśliwa, że odwiedzacie go i korzystacie z niego ;D

Co do dodatków to myśle nad tym czy robić blendy :D Sie zobaczy :) Blendy mi wychodzą tak:

(nie brać ich do siebie bo to są moje blendy robione przeze mnie na mój profil!)

1 wzór 


2 wzór

3 wzór

4 wzór

5 wzór

6 wzór

Nie wszystkie blendy są dobre czy coś ale np. ten ostatni robiłam dawno... to jeden z moich pierwszych blendów... teraz mi wychodzą lepsze :D A pytanie brzmi:
CZY CHCECIE BYM DODAWAŁA BLENDY ?
PISZCIE :)

3 komentarze:

  1. ty to WSZYSTKO robisz jedynie na gimpie?
    mam ten program, ale to normalnie niemozliwe, że aż tyle da się nim zrobic. big thx za odpowiedz.

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak robię wszystko tylko i jedynie na gimpie ;P Dużo kombinuje ale jakoś mi się coś udaje ;P

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz bardzo piękne blendy. Zazdroszczę ci talentu. Też mam gimpa ale nie umiem robić takich cudnych blendów.Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń