wtorek, 15 listopada 2011

Instrukcja - jak zainstalować czcionkę? (instrukcja do Windows XP)

Pokażę wam jak zainstalować czcionkę w komputerze, by działała w programach. Jedna osoba mi się pytała o to więc napiszę.

1. Przenosimy na pulpit ikonkę czcionki, którą pobraliśmy.

2. Klikamy prawym przyciskiem myszy na ikonkę - wyskoczy nam okno.

3. Klikamy na 'Wypakuj tutaj"

4. Wypakuje się kilka rzeczy, ale nas interesuje tylko ta ikonka:

( mogą być 2 ikonki, które są potrzebne - 2 rodzaje; KLIK )
5. Klikamy 'START' -->  'Ustawienia' --> 'Panel sterowania'
6. Wyświetli nam się folder i tam trzeba poszukać folderu z nazwą np. Czcionki.
7. Klikamy na ten folder ( Czcionki ) i otworzy nam się on.
8. Przenosimy czcionkę do folderu i koniec. Potem tylko się będzie z 5 sekund instalować.

To tyle - papa

2 komentarze:

  1. dziwna ta instrukcja, mi wypakowuje się tylko jedna rzecz, a napisy mam po angielsku.

    OdpowiedzUsuń
  2. @Julia; zależy od systemu ( ja mam np. Windows XP i mi dobrze działa ). Jeżeli masz Windows Vista lub Windows 7 to nie będzie tak samo.

    OdpowiedzUsuń