sobota, 29 października 2011

Notka organizacyjna

Jestem Dominika. Blog jest stworzony z myślą o Was, drodzy Gliterowicze. Miałam już tu bloga, lecz przez jeden głupi błąd usunięto mi konto Google i blog też został skasowany. No niestety tak bywa. Uwaga; teraz będzie historia o blogach więc kto nie chce niech nie czyta- ważniejsze sprawy będą pogrubione ;) Byłam załamana, nie chciałam już robić więcej blogów, byłam wręcz wściekła na świat bo dużo włożyłam w ten blog ( był to gliteroland.blogspot.com ). Miałam dosyć dużo postów jak na kilka miesięcy. Dodawałam na jeden dzień po kilka postów... byłam pełna pomysłów... aż do czasu ;) Miałam kilka przerw ( nie długich, po 2-4 dni ) ale potem pomyślałam, że jak blog ma być lepszy to dodaje dalej. Miałam dużo odwiedzeń ( około 1000 w tym z poza Polski! ) No ale stało się - koniec bloga... koniec świata xd Po dniu zrobiłam bloga na Onecie, lecz już po kilku godzinach byłam wkurzona; ciągle mi się szablon zmieniał, baner się nie mieścił, no i jeszcze ten limit na wgrywanie zdjęć! Więc dziś mówię; NIE! I robię znowu tutaj ;) No to jak już się dowiedzieliście historii to czas na zasadę. Jest tylko 1 zasada; BIERZESZ - PISZESZ! To dla mnie ważne... piszcie też komcie na temat co wam się podoba a co trzeba by było zmienić - to pomoże mi w blogu ;) Dzięki tym co przeczytali całość - a dużo tego ;) Ale się rozpisałam ;) To tyle papa :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz